اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۲۹۶۱

سرمربی فجرسپاسی استعفا می‌دهد؟

سرمربی فجرسپاسی استعفا می‌دهد؟
سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر بازیکنان ما بیشتر به فکر تعطیلات نیم‌فصل بودند تا اینکه روی بازی تمرکز داشته باشند.
۰۳:۲۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷
وانانیوز|

اسماعیل زارع بعد از تساوی بدون گل تیم فوتبال فجر سپاسی مقابل شهرداری ماهشهر گفت: در همین ابتدا از هواداران پرشور فجر به خاطر نتایج این فصل به خصوص تساوی بازی امروز عذرخواهی می‌کنم. بازیکنانم در این بازی نسبت به بازی هفته گذشته مقابل مس کرمان کیفیت فنی لازم را نداشتند.

وی در ادامه گفت:‌ من می‌دانم در این بازی بازیکنانم عملکرد ضعیف داشته و تمرکز کافی نداشتند. یکی از دلایل نبود چند بازیکن اصلی به دلیل مصدومیت بوده است. البته من نمی‌خواهم این تساوی را توجیه و پشت بازیکنانم مخفی شوم. 

سرمربی فجر شهید سپاسی گفت:‌  موضوع مهمی که وجود دارد فشردگی بازی‌های لیگ و کم‌تجربه بودن بازیکنانم باعث شد امروز آنها نتوانند تمرکز کافی داشته باشند. در این بازی  آنها بیشتر به فکر تعطیلات نیم‌فصل بودند تا اینکه روی بازی تمرکز داشته باشند. 

زارع در ادامه تصریح کرد: باز هم تکرار می‌کنم شرمنده مردم و هواداران شیراز و مردم فارس هستم و امیدوارم من و بازیکنان را ببخشند.  آنها نباید ناامید شوند و دست از حمایت تیم بردارند تیم شهید سپاسی یکی از تیم‌های با ریشه و با سابقه فوتبال ایران است و هنوز هیچ‌ چیز برای این تیم در لیگ تمام نشده است.

وی افزود: بازی امروز مقابل شهرداری  چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ کیفی بازی در حد لیگ نبود. درست است هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند که نتوانستند به خوبی از آن استفاده ‌کنند.  البته یکی از  این دلائل  بی‌کیفیت بودن بازی، چمن ورزشگاه پارسه بود.

سرمربی فجر شهید سپاسی در پاسخ به سؤالی که آیا قصد جذب بازیکن و تقویت تیم را دارد یا خیر، گفت: اول باید تکلیف خودم مشخص شود. درست است فلاح مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره و عباس زارع به من اعتماد کردند و در این مدت تیم را تحت اختیارم گذاشتند اما هنوز مشخص نیست که در نیم‌فصل دوم آیا من در این سمت باقی خواهم ماند یا خیر، البته بودن یا نبودن من مهم نیست اگر بودم که تیم را تقویت و بازیکنانی در حد و اندازه فجر و لیگ دسته اول جذب می‌کنم و اگر هم نبودم همانند گذشته به عنوان یک سرباز همچنان در اختیار باشگاه فجر هستم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین